And you can’t believe it

2. mars 2014

Jeg gikk den ene trappa opp. Tok høyresvingen bort til min dør. Gikk inn, tok av meg skoene, snudde meg rundt, og låste igjen. Låste igjen døra.

Jeg gikk videre inn. Spiste to boller og drakk et glass sjokolademelk imens noen tårer trillet, og jeg skrudde på spotify, satte på den første lista jeg så.

Nå sitter jeg her plutselig, flere timer senere. I mørket, i senga mi. Innelåst. Og vips, er alt jeg har jobbet med det siste året borte. Jeg er tilbake i kjelleren min, med seriene mine og drømmeverdenen, og ingenting utenfor får lov til å eksistere. Og jeg kan ikke fatte hvordan det skjedde.

Legg igjen en kommentar

