what did you expect

12. september 2011

Jeg advarte deg. Du sa jeg var så bra, at jeg var en av de beste du hadde møtt. Jeg sa at det ikke stemte. At du kom til å finne ut hvordan jeg egentlig var før eller senere. Du trodde ikke på meg, mente at du kjente meg godt nok, selv om det ikke var lenge siden vi pratet sammen for første gang. Jeg er sikker på at du angrer på de ordene nå.

Jeg vet ikke hvorfor du plutselig ikke vil prate med meg, jeg aner ikke hva jeg har sagt, men jeg skjønner at det ikke er noe bra. Jeg trodde allikevel at du var mer voksen i sånne situasjoner. Det er tross alt du som er den som forteller meg hvordan jeg skal takle ting. Det er du som er rolig. Det er du som blir skuffet når jeg gjør dumme ting. Jeg trodde jeg endelig hadde funnet den ene personen som kunne være der – uansett, og hjelpe meg når jeg hadde det vondt.

Jeg antar du ikke var den personen for meg, men jeg vet ting blir mye lettere for deg nå, uansett hva grunnene er. Jeg vil at du skal vite at jeg setter utrolig stor pris på det du har gjort for meg, selv om du antageligvis ikke kommer til å lese dette. Kanskje løser det seg også, bare jeg får pratet med deg. Ingen vet hva som skjer, før det har skjedd. Akkurat nå vet jeg ingenting selv om det har skjedd. Jeg antar det bare er sånn livet er av og til.

Legg igjen en kommentar

