summer 2011

21. august 2011

Det første jeg gjorde etter at skolen var ferdig, var å forte meg ned til togstasjonen og ta toget til Oslo. Etter to timer på tog, satt jeg to timer i kø. Det var gøy.

Dagen etter var jeg i konfirmasjonen til kusinen min. Jeg hadde til og med på meg kjole. Og jeg smilte!

Uken som fulgte husker jeg ikke så mye av. Koste meg masse med familie jeg ikke ser så ofte, og var en tur på Tusenfryd. Der var jeg positiv.

Tulla. Jeg vant jo over ni andre slektninger i et eller annet overpriset spill! Dette er premien, min nye (og eneste) venn, Frank.

Etter en uke i Oslo-området, dro jeg til den svenske landsbygda. Der var jeg i tre uker. Det nærmeste jeg kom sivilisasjon var tre timer i Karlstad. På bilturen hjem tok jeg bilder av meg selv for å.. Ok, jeg hadde ingen grunn. Her er et av de, ihvertfall!

Etter de tre ukene i isolasjon (nevnte jeg forresten at mobilen min døde den første uka jeg var der?) kom jeg hjem. Jeg jobbet en uke, før jeg dro på konfirmasjonsleir. Der ble jeg kjent med mange søte mennesker, og de to leirene var veldig koselige.

Den siste uken av ferien har jeg gjort absolutt ingenting annet enn å sitte inne for meg selv, og å gå tur med hunden, og det har vært helt greit. Det er sånn jeg liker det.

Legg igjen en kommentar

